אימון אישי ברחובות

אימון אישי ברחובות

אימון אישי ברחובות תחת הדרכת מאמן מוכשר מקל על רבים. המאמן יגיע עד לבית הלקוח, ולחילופין, יקבע עמו באזור סמוך אליו, או בחדר כושר קרוב וכדומה. לאימון אישי וצמוד נזקקים תושבי העיר אשר נמצאים בסיטואציות שונות בחייהם ואינם רוצים או יכולים לעשות את הפעילות ללא ליווי מקצועי. מדובר על סדרת אימונים עם תכנית מסודרת. שלום כרמי הינו מאמן כושר אישי מיומן ומקצועי וניתן לפנות אליו.

אימון אישי ברחובות – הצלחה מובטחת

אימון אישי ברחובות נעשה כאשר  המתאמן מקבל את מלוא תשומת הלב מהמדריך. כך הוא יכול לשאול שאלות ולקבל מענה מהיר, הוא יכול לבצע את התרגיל ולקבל משוב מיידי על אופן הביצוע, בנוסף הוא נהנה מיחס אישי התורם רבות להתקדמות וכדומה. מעל לכל, הוא זוכה לתכנית אימונים מסודרת המתאימה למצבו הגופני וליכולותיו. מגיעים לאימון כזה מגוון רחב של אנשים. יש ספורטאים אשר רוצים להתקדם לקראת תחרויות והישגים, יש נשים הרוצות גוף מחוטב, לעיתים, חולים כרוניים, או אנשים שעברו טראומה של ניתוחים ופציעות, ואימון אישי הינו חלק מתהליך השיקום וכדומה. כל אלו ואחרים יקבלו תכנית המתחילה עם תרגולים קלים המתגברים ככל שהגוף מתחזק. התרגול כולל שיפור סיבולת לב ריאה על ידי תרגילים אירוביים, תרגילי גמישות ותרגילי כוח לחיזוק כל השרירים. כך מטופלים כל איברי וחלקי הגוף.

חיזוק מנטאלי על ידי מאמן כושר אישי ברחובות

למאמן כושר יש השפעה רבה על המתאמן אותו הוא מכיר ולכן, הוא יכול לחזק אצלו את הפאן המנטאלי. לא תמיד יש חשק להתחיל סדרת אימונים או להגיע לאימון. ישנם כישלונות ואכזבות וגם הצלחות, ולכן, יש חשיבות למילה טובה ולחיוך, ומאידך, לנזיפה ודברי ביקורת וכדומה. הוא יודע למתן תרגילים, לעודד להתאמץ, לוותר לרגע ועוד מתוך מטרה להגיע להצלחה  הסופית.

אימון אישי ברחובות מרוכז תחת פיקוח

אימון מרוכז הינו יעיל מאוד ומומלץ לקבל אותו אצל שלום כרמי מאמן כושר ברחובות. הוא בעל ידע רב שנרכש בלימודים במכללות מובילות, וכן, ניסיון מצטבר  המגיע מליווי מתאמנים רבים. הוא ישמח להעמיד את כל הידע, הניסיון והכישורים שלו לכל לקוח – וותיק כחדש כאחד.