מאמן כושר אישי בכפר סבא

אתם מתאמנים ומתאמנים, רצים, מזיעים, מתמתחים, מרימים משקולות ו – כלום! אפס תוצאות! מכירים את זה? כל המטרה שלכם באימון הוא להוריד משקל, לחזק שרירים וליהנות מבריאות טובה יותר אך משום מה נדמה כי הגוף שלכם החליט שהוא לגמרי לא משתף פעולה עם כל המאמצים שלכם. אז מה? תרימו ידיים? ממש לא! אתם פשוט צריכים לחשב מסלול מחדש ולפנות לכיוון אחר.

מכירים את זה שאתם עושים את כל המאמצים, מתעמלים, עושים כושר, שוחים, רצים ומשום מה הגוף שלכם לא ממש מגיב לכל זה? כנראה שאתם רצים בכיוון הלא נכון. מה שאתם צריכים לעשות זה לשנות מסלול ולהתחיל לחתור לכיוון שיתאים לכם. פתאום תגלו כי יש שכר לעמלכם והגוף שלכם מתחיל להגיב היטב לכל מה שאתם עושים.

מאמן כושר אישי בכפר סבא: אימון מקצועי עם תוצאות

איך יקרה הפלא?

על מנת שאכן תתחילו לראות תוצאות בשטח, אתם חייבים להתחיל לעבוד נכון. איך תדעו מה זה לעבוד נכון? בדיוק לשם כך אנחנו כאן.

מאמן כושר אישי בכפר סבא – הכוונה נכונה לגוף שלכם

אימון זה עניין מאוד אישי. לא כל מה שטוב לאחד יהיה גם טוב לשני ולעיתים מה שיהיה טוב לאחד עשוי להרוס ולגרום נזק לשני. כך לדוגמא, אדם הסובל מבעיות במפרקים, הוא לא יוכל לבצע כושר כמו אדם ספורטאי. אם הוא רק ינסה לעשות את זה, הוא פשוט יינזק. ואם אנחנו מדברים על נזק הרי שמדובר בנזק לא קל ולא פשוט. נזק במפרקים עשוי להוציא את המתאמן שלנו לגמרי מהמעגל כאשר הוא ימצא את עצמו חייב לשכב, לנוח ולהמתין עד שהפרקים יחלימו. גם אחר כך כבר לא ממש בטוח שהוא יצליח להתעמל. כך גם עם אנשים הסובלים מאוסטאופורוזיס. לא כל אימון יוכל להתאים להם ולעיתים הם גם יינזקו בעקבות תרגול לא נכון.

האימון האישי מבטיח חבילת אימון מתאימה בדיוק ליכולות הפיזיות כמו גם לצרכים האישיים כאשר התוצאות בשטח לא יאחרו לבוא.

אם גם אתם מרגישים שניסיתם כבר הכל, שינוי של התזונה, ריצות בכל יום, שחייה פעמיים בשבוע ועדיין אין תוצאות, ייתכן ואתם זקוקים לעזרתו המקצועית של מאמן כושר אישי בכפר סבא. לא תמיד אנו מצליחים להתאים את התכנית המדויקת בעבורנו וברגעים הללו נזדקק לעזרתו של שלום כרמי, מאמן כושר אישי מיומן אשר בעל ניסיון של למעלה מעשור בתחום. שלום יבנה בעבורכם את תכנית האימונים אשר תענה על המטרות והיעדים שלכם וילווה אתכם בכל שלב ושלב לאורכה של הדרך.

פונים אל מאמן כושר אישי בכפר סבא ונהנים מיתרונות רבים

ישנם לא מעט אנשים אשר בוחרים להגיע לחדר הכושר, לצאת לריצה בים ולהרים משקולות בזמנם הפנוי, אך בשעה שיש בפניכם מטרות מוגדרות הרי שיהיה מוטב אם תתחילו להתאמן עם איש מקצוע מנוסה שיעזור לכם בהשגתן. על כן, עבודה עם מאמן כושר אישי בכפר סבא מעניקה לכם את האפשרות ליהנות גם מהיתרונות הבאים:

·         תכנית אימונים בהתאמה אישית אשר שמה לוקחת בחשבון את היכולות הפיזיות שלכם, המגבלות הבריאותיות, שגרת חייכם העמוסה והמטרות שאתם מעוניינים להשיג. כל אלו ישולבו לידי מכלול אימונים אשר מתאימים לכם בצורה מדויקת.

·         את האימונים ניתן יהיה להשלים בכל מקום שתרצו. כך שגם במידה ואתם מעדיפים להתאמן בנוחות ביתכם, הרי שהדבר אפשרי והמאמן האישי יגיע עד לשם.

·         שיפור גמישות, יציבה, קורדינציה וחיזוק של שרירי השלד ניתנים להשגה הודות לאימונים המותאמים לכם. כך למעשה יוכלו האימונים להשפיע גם על מהלך היום יום שלכם ואף להפחית כאבים לטווח הארוך.

·         אימוני כושר יסייעו לכם להיפטר מהשמנת יתר וכלל הבעיות הבריאותיות שהיא טומנת בחובה, לרבות לחץ דם גבוה.

אתכם בכל שלב לאורך הדרך

 

אין ספק כי היתרון המשמעותי של עבודה עם שלום כרמי, מאמן כושר אישי מיומן, תהיה טמונה בעובדה כי יעמוד לצדכם איש מקצוע לכל אורכה של הדרך. כך תוכלו ליהנות מהליווי הצמוד בכל שלב אשר יכוון אתכם לאימונים ולתרגילים המתאימים לכם באופן אינדיבידואלי. 

 

מומלץ מאוד!

אולי יעניין אותך גם: